onsdag 13 april 2011

13:e april och isen är kvar...

Jaha...och jag som trodde att vi skulle hunnit med några turer redan. Vad fel man kan ha. Men det känns som vår i luften så jag tror inte det dröjer länge nu :)
Börjar få lite panik nu. Bara drygt 2 månader kvar till start och det har inte blivit nån paddling och utrustningslistan lämmnar en del övrigt att önska. Men jag är helt säker på att vi är klara till start.
Hoppas ni alla har det bra. Bloggen kommer uppdateras lite mer nu när säsongen väl kommer igång.

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade er blogg genom HBBs webbsida och jag ser att ni också planerar en HBB-paddling senare i år. Jag kommer starta ett par veckor innan er så förhoppningsvis har jag kommit en bit på vägen när ni ger er av men jag kommer följa er blogg och försöka hålla koll på er. Lycka till!

    www.svenskaturistforeningen.se/blabandet

    /Peter

    SvaraRadera